Авіаперевізник Ryanair названий гіршим британським брендом по роботі з клієнтами, повідомляє The Daily Telegraph з посиланням на недавнє дослідження. Учасники опитування оцінили сервіс 100 компаній в трьох категоріях(знання співробітників, відношення до клієнтів і здатність вирішувати проблеми). Ryanair отримала по дві зірки з п’яти можливих в кожній підгрупі. Загальний рейтинг компанії склав 54%. Другий і третій рядок поділили телефонна TalkTalk і енергетична NPower з 59%. Прес-секретар Ryanair з результатами дослідження не погодився і заявив, що в серпні 2013 року компанія отримувала менш однієї скарги на кожну тисячу пасажирів. 99% скарг були розглянуті впродовж семи днів, відмітив представник авіаперевізника.
Авіакомпанія Ryanair визнана гіршим брендом Британії по роботі з клієнтами
Category: Туризм виходить з кризи |