У японській столиці, на популярному серед туристів штучному острові Одайба, сьогодні почала роботу щорічна туристична виставка ДЖАТА-2013. Як повідомили ІТАР-ТАРС організатори виставки, на огляді представлені стенди понад 700 туристичних компаній з більше 150 країн світу, головна мета яких – розповісти гостям, чим же їх країна може притягнути досвідченого туриста в XXI столітті. Це на 30% більше, ніж на ДЖАТА-2012. Рекордної відмітки в 34 тис кв метрів досягла в нинішньому році і загальна площа виставки.
У роботі російської експозиції беруть участь представники міністерства спорту, туризму і молодіжної політики РФ, туристичних компанії з регіонів, а також ВАТ Аерофлот – російські авіалінії. Приморський край представлений цього року відразу десятьма турфірмами, які розглядають найбільшу в Японії виставку туризму як можливість для створення позитивного іміджу регіону і залучення гостей з-за кордону.
Найбільша в Японії туристична виставка відрізняється не лише різноманітністю представлених експозицій, але і колоритними заходами. Так, окрім представлення безпосередньо туристичних послуг, багато країн – учасники ДЖАТА організовують стенди національної кухні, а також сувенірні крамниці. Всього за декілька годин, які йдуть на огляд експозиції, можна ознайомитися з культурою, особливостями більшості країн планети. Так, приміром, в куточку Таїланду вам обов’язково запропонують зробити розслабляючий масаж, а найбільший японський авіаперевізник ДЖАЛ надасть можливість особисто оцінити зручність новітніх крісел і насолодитися комфортом першого класу літака.