Farelogix дозволяє авіакомпаніям адаптувати пакети послуг під клієнтів

Нові технологічні можливості торгової онлайн-платформи FLX Merchandise від постачальника IT – рішень для тревел-индустрии Farelogix дозволяють авіакомпаніям пропонувати клієнтам набори послуг. Використовуючи нову технологію, перевізник може самостійно вибрати, які послуги включити в пакет, і визначити умови продажу комплексної пропозиції. Наприклад, корпоративним покупцям авіакомпанія запропонує набір сервісів, що включає прискорене проходження паспортного контролю, пріоритетну посадку на рейс і Wi – Fi на борту. Покупцям економічнішого пакету в літаку видадуть шумоподавляющие навушники, подушку і ковдру, нададуть зручніше місце в салоні.

Ціни пакету можуть бути встановлені з урахуванням статусу пасажира. Комплексні пропозиції – не новинка для тревел-отрасли. Особливість нової технології в тому, що вона дозволить авіакомпаніям самостійно сформувати пакет послуг залежно від потреб мандрівників, – пояснив глава Farelogix Джим Девидсон. Нова технологія доступна клієнтам торгової онлайн-платформи FLX Merchandise(FMS2). За словами розробників, сервіс сумісний з будь-яким каналом дистрибьюции, включаючи GDS. Технологія також буде сумісна з новим стандартом NDC, який нині знаходиться в процесі розробки.

.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.