Американські туристи не хочуть масово їхати в Примор’я, і притягнути їх навіть ігорною зоною буде складно. Про це розповів на підсумковій прес-конференції 18-го щорічного засідання Російсько-американського Тихоокеанського партнерства(РАТОП) директор американського секретаріату Дерек Норберг. На його думку, поки Примор’ю особливо нічим похвалитися, а який-небудь реальний інтерес для туристів із США може представляти лише столиця краю. Значна частина американських туристів їдуть на Камчатку, там їх цікавить активний відпочинок, полювання, риболовля, екстрим,- відмітив Дерек Норберг. – На Камчатці, звичайно, унікальна природа – гори, вулкани. І, в основному, це зимовий туризм. У цьому у Камчатки перевага перед Примор’ям, хоча тут теж можна ходити на риболовлю.
Але Владивосток – найцікавіше місто в Далекосхідному федеральному окрузі. Особливо цікава, звичайно, архітектура – нова і історична. Проте, на думку директора російського секретаріату РАТОП Анатолія Бурого, причина непопулярності Примор’я у американських туристів полягає у банальній відсутності реклами – жителі США просто не знають, що можна подивитися в Приморському краю і навіщо сюди їхати. В той же час, реальними чинниками, що знижують туристичний потік, стали захмарні ціни на готельні послуги і авіаперельоти. Злітати із США в Корею зараз в два рази дешевше, ніж на Далекий Схід Росії, – відмітив Анатолій Бурий.
А ось розрекламованою ігорною зоною, на жаль, американських туристів навряд чи вийде заманити. На думку пана Норберга, на яке посилається РИА Дейта, приморські казино спочатку розраховані, більшою мірою, на китайських гравців. У ігорну зону поїде дуже багато туристів з Китаю, а ось у туристів із США великий вибір казино-зон, тому значного потоку гравців звідси чекати, думаю, не варто. Треба, звичайно, спочатку подивитися, якою буде ця ігорна зона, але і ставка тут зроблена саме на китайських туристів, – прокоментував він.
Проте шанс у Примор’я все ж є, упевнений генеральний консул США Ерик Андерс Холм-Олсен. На його думку, саме столиця краю може стати магнітом для американських туристів. Велика проблема міста в тому, що іноземці не знають, що тут відбувається, – сказав він. – Адже тут дуже багато цікавого – постійно проходять різні форуми, конференції, є навіть музичний і кінофестивалі. Місту є, що показати, і люди, які можуть приїхати заради якоїсь події, потім розповідять про нього друзям і родичам, а хтось вирішить відкрити тут бізнес. Таке енергійне місто могло б бути дуже цікаве туристам.