Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Страхова компанія Дар продовжує приймати заяви на компенсацію від клієнтів Східного експреса, але виплат не робить, повідомила журнал TRN генеральний директор туроператора Таїсія Левіна. Туроператор Східний експрес продовжує працювати і щосили компанія намагається залишитися на ринку після майже 19 років стабільної роботи. Наша діяльність не суперечить закону. Ми продаємо тури як агенти, не порушуючи договори ні із страховою компанією, ні з туристами. Частково з прибутку ми самі компенсуємо заборгованість перед нашими клієнтами, але ці виплати, природно, незначні. Страхова ж компанія не квапиться відшкодовувати туристам компенсації, попри те, що нами надані усі документи, що вимагаються, в Дар і Гелеос, куди фронтировани усі риски першої,- сказала вона.
Вона також відмітила, що туроператор почав співпрацювати з юридичною компанією, яка здійснює підтримку клієнтів Східного експреса і допомагає їм добитися отримання компенсацій. На сьогодні страхова компанія своєю бездіяльністю з питань виплат і вимог до нас змушує компанію подати заяву про банкрутство, не залишаючи нам шансу працювати далі. Хочеться подякувати партнерів, які дали нам можливість продовжити діяльність сьогодні : туроператорів Дельфін, Кандагар, Криптон, наших партнерів з Санкт-Петербургу, Києва, Великого Устюга, Білорусі і Прибалтики,- відмічає Таїсія Левіна. Кореспондент журналу TRN звернувся за роз’ясненням ситуації в страхову компанію Дар, де нам підтвердили, що виплати ще не розпочаті.
На даний момент нам надали повний комплект документів 116 чоловік, але виплати ми доки не почали. Річ у тому, що у нас виникли сумніви щодо істинного фінансового стану компанії, тому ми запросили додаткові документи, які оператор нам досі не надав. Як тільки ситуація проясниться, ми приступимо до здійснення виплат. До того ж ми повинні погоджувати усі свої дії з перестарховочной компанією,- сказав заступник генерального директора страхової компанії Дар Олексій Єфремов. Журнал TRN продовжить стежити за цією ситуацією.