Страхова компанія Дар продовжує приймати заяви на компенсацію від клієнтів Східного експреса, але виплат не робить, повідомила журнал TRN генеральний директор туроператора Таїсія Левіна. Туроператор Східний експрес продовжує працювати і щосили компанія намагається залишитися на ринку після майже 19 років стабільної роботи. Наша діяльність не суперечить закону. Ми продаємо тури як агенти, не порушуючи договори ні із страховою компанією, ні з туристами. Частково з прибутку ми самі компенсуємо заборгованість перед нашими клієнтами, але ці виплати, природно, незначні. Страхова ж компанія не квапиться відшкодовувати туристам компенсації, попри те, що нами надані усі документи, що вимагаються, в Дар і Гелеос, куди фронтировани усі риски першої,- сказала вона.
Вона також відмітила, що туроператор почав співпрацювати з юридичною компанією, яка здійснює підтримку клієнтів Східного експреса і допомагає їм добитися отримання компенсацій. На сьогодні страхова компанія своєю бездіяльністю з питань виплат і вимог до нас змушує компанію подати заяву про банкрутство, не залишаючи нам шансу працювати далі. Хочеться подякувати партнерів, які дали нам можливість продовжити діяльність сьогодні : туроператорів Дельфін, Кандагар, Криптон, наших партнерів з Санкт-Петербургу, Києва, Великого Устюга, Білорусі і Прибалтики,- відмічає Таїсія Левіна. Кореспондент журналу TRN звернувся за роз’ясненням ситуації в страхову компанію Дар, де нам підтвердили, що виплати ще не розпочаті.
На даний момент нам надали повний комплект документів 116 чоловік, але виплати ми доки не почали. Річ у тому, що у нас виникли сумніви щодо істинного фінансового стану компанії, тому ми запросили додаткові документи, які оператор нам досі не надав. Як тільки ситуація проясниться, ми приступимо до здійснення виплат. До того ж ми повинні погоджувати усі свої дії з перестарховочной компанією,- сказав заступник генерального директора страхової компанії Дар Олексій Єфремов. Журнал TRN продовжить стежити за цією ситуацією.