Поїздки по Бангкоку: по небу, суші і воді

Двенадцатімілліонний Бангкок проїхати з кінця в кінець на машині днем ​​так само складно, як і Москву. Багатокілометрові пробки вже з ранку буквально сковують життя мегаполісу, направляючи дорожній рух в вузьке і повільно поточне русло. Але це не привід впадати у відчай – вихід є.
Двенадцатімілліонний Бангкок проїхати з кінця в кінець на машині днем ​​так само складно, як і Москву. Багатокілометрові пробки вже з ранку буквально сковують життя мегаполісу, направляючи дорожній рух в вузьке і повільно поточне русло. Але це не привід впадати у відчай – вихід є.

Sky Train і метро

Врятувати іноземця може надземний швидкісний “небесний потяг” – Sky Train (надземне метро, ​​в звичній москвичам термінології), дві гілки якого допоможуть мандрівникові швидко опинитися як мінімум в потрібному районі тайської столиці.

Поїздки по Бангкоку: по небу, суші і воді

Лінії Sukhumvit і Silom пов’язують великі торгові центри міста з основними туристичними пам’ятками. Наприклад, ви можете почати “небесний шлях” по Бангкоку з кінцевої станції Saphan Taksin і зробити екскурсію по місцях “королівської слави” – Великий королівський палац, храм Смарагдового Будди і храм Світанку, що стоять на острові Раттанакосін, що в перекладі з тайського означає ” найвища дорогоцінність “.

Пляж

Поїздка на Sky Train вельми приємна і комфортна. Склади ходять з інтервалом 4-5 хвилин, в обладнаних кондиціонерами вагонах – довгоочікувана прохолода, в той час як на вулиці приблизно 27-30 градусів за Цельсієм. Як би там не було, Бангкокська спека переноситься набагато легше річної московської, хоча вологість повітря тут і вище.
На відміну від Лондона і будь-який іншій європейській столиці поїздка на “небесному поїзді” задоволення цілком собі недороге, від 12 до 40 рублів на наші гроші в залежності від відстані. Квитки можна купити на будь-якій станції, де завжди працює кілька кас, а також в численних автоматах. Придбавши квиток (або жетон) і подолавши з його допомогою турнікет, не поспішайте від нього позбуватися, адже він буде потрібно на виході, при проході через інший турнікет.

Простягнуті касиру 100 батів (близько 100 рублів) і “магічне” словосполучення One Day Pass подарують вам 24-годинну свободу пересування на цьому виді транспорту у вигляді проїзного квитка з необмеженою кількістю поїздок.

Крім Sky Train в Бангкоку є і звичне для нас підземне метро. Воно побудоване зовсім недавно, в 2004 році, і, звичайно, не таке красиве і функціональне, як московське. У той же час бангкокську підземку відрізняє сучасний дизайн станцій, подібно хмарочосах, побудованим зі скла, бетону і оригінальних металевих конструкцій. Але, на жаль, в наявності тільки одна гілка, огинає столицю півкільцем. Ціна поїздки коливається від 10 до 32 бат в залежності від відстані.

Тук-тук і таксі

Лиха братія водіїв таксі і моторикш – тук-туків – цілодобово колесить по місту і чергує у кожного готелю, але якщо вдень їх можна уникнути, то вночі, точніше після 23 годин, це фактично єдиний спосіб дістатися куди-небудь в столиці Таїланду.

“Що завгодно, сер? – Запитав перший-ліпший водій одного з триколісних монстрів і практично тут же вийняв пачку фотографій не дуже пристойного змісту. – Вас хто цікавить – дівчинки або хлопчики?” Категоричне «Ні!» у відповідь повернуло тільки зав’язався розмову до теми переміщення в просторі Бангкока. Приблизно семикілометровий шлях до потрібного мені готелю був оцінений зухвалим візником в 600 бат (близько 600 рублів), за які можна об’їздити все місто вздовж і впоперек. Хвилинний торг – і ціна впала в 10 разів, до 60 бат.

Поїздка на тук-туку виявилася задоволенням з розряду екстремальних. Ми мчали по сплячим вулицями нічного міста з величезною швидкістю, обганяючи рідкісні машини і стоять на узбіччі численні таксі, біля яких кружляли нічні метелики. Щоб не випасти на крутих поворотах з мотоколяски, доводилося постійно триматися за її борту, не забуваючи при цьому про збереження фотоапарата і ноутбука в рюкзаку. Хвилин через 15 ми були на місці.

Цінителям комфорту досвід повторювати не рекомендується – краще на таксі . Тільки візьміть машину з табличкою Taxi-Meter, в якій встановлений лічильник. За посадку з вас візьмуть 35 бат, далі – скільки набіжить. А набігти може ого-го, адже ніхто не гарантує, що вас повезуть найкоротшим маршрутом, а не манівцями. До того ж багато таксистів практично не знають англійської мови, тому бажано заздалегідь попросити гіда або персонал готелю написати вам по-тайськи назва вулиці або місця, куди ви прямуєте.

За Чаопрайя на річковому трамвайчику

Є ще один спосіб побачити основні визначні пам’ятки Бангкока і уникнути при цьому утомливих дорожніх пробок і духоти – покататися на річковому трамвайчику по річці Чаопрайя. Курсують вони з 7 до 19 годин, проїзний, який дозволяє кататися хоч весь день, коштує ті ж 100 бат: ви зможете вийти на необхідної зупинці і, оглянувши околиці, продовжити прогулянку на іншому трамвайчику по тому ж квитку.

Почати подорож краще від пристані Tha Oriental (біля готелю Oriental) і рухатися на північ. Першу зупинку варто зробити на пристані Tha Thien. Тут пересідайте на паром, який доставить вас на західний берег річки, прямо до одного з найкрасивіших храмів Таїланду Ват-Арун (Wat Arun, храм Ранкової Зорі). Після його огляду повертаєтеся на східний берег, поруч з пристанню Tha Thien знаходиться храм Лежачого Будди (Wat Po), а приблизно в 500 метрах на північ – королівський палац і храм Смарагдового Будди (Wat Pra Keo).

Бангкок раніше називали Східною Венецією через те, що від Чаопрайя відходить безліч вузьких каналів (клонгов), які в давнину були головними транспортними артеріями міста. На берегах цих каналів розкинулися старі квартали з традиційними тайськими дерев’яними будиночками у води. У них і зараз живе значна частина населення Бангкока. Торговці підпливають на своїх човнах прямо до будинків на палях і пропонують свій товар. У багатьох тайських традиційних будинках немає кухонь, але є човни-столові, які доставляють їжу прямо на будинок – дешеву і смачну.

Якщо ви готові трохи розщедритися, то можете орендувати на годину дерев’яну моторний човен і зануритися в реальне життя екзотичних кварталів, що є сусідами з сучасними хмарочосами. Взяти човен (1 година – 500 бат) можна на пристані Tha Chang або Tha Si Phraya.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.