Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Наш східний сусід – країна мрії абсолютної більшості туристів. Чим тільки не заманюють їх в Японію! Традиційно – сакурой, горою Фудзі, старовиною Кіото і електронною дивиною токійської Акихабари. Тепер все частіше запрошують на унікальний пухляк гірськолижних схилів Хоккайдо і Нагано. Звуть на пляжі тропічної Окінави. Ваблять казковим релаксом традиційних японських готелів рекан. Круїзами навколо японських островів. І все одно – турпотік з Росії якщо і росте, то доки не так швидко. Між тим, Японія не лише чарівне і стильне, але ще і прикольне місце. Так вважають російські хлопченята і дівчатка, що вже там побували. І саме школярам(а також їх батькам, зрозуміло!) адресований новий проспект видавництва РСТ, випущений за замовленням Японської національної туристичної організації(JNTO).
Самурайські села і парки розваг з живими ніндзя! Танцюючі дівчата-роботи, невідмітні від живих! Біла кола із смаком огірка! Квадратні кавуни! Ціла вулиця мультяшних ужастиков аниме і манга. Як тут не кинутися до папи і мами : Хочу в Японію!. Тим більше що книжечка дає зручні підказки. Поїхати не просто так, а з пізнавальною шкільною екскурсією. Освоювати такий потрібний і корисний японський в країні мови, що вивчається. Тренуватися в школі сьогодення карате з мудрим наставником-сенсеем.
Туроператорів по Японії нове видання про цю країну напевно зацікавить, і вже точно згодиться в роботі. Особливо якщо його використати разом з іншими, вже дорослими брошурами і альбомами, випущеними JNTO і видавництвом РСТ російською мовою. На відміну від більшості інших перевідних туристичних брошур, вони адаптовані під російський менталітет.