Недавній інцидент в міжнародному аеропорту Бангкока змусив чиновників і керівництво держкорпорації Airports of Thailand повернутися до проекту будівництва третьої злітно-посадочної смуги в Suvarnabhumi. Проект довгий час лежав під сукном, але 16 вересня представники Міністерства транспорту провели спеціальну нараду, на якій обговорили проблему, що стоїть перед повітряними воротами Таїланду. Нагадаємо, остання криза сталася в Suvarnabhumi 8 вересня. Аеробус A330 – 300 авіакомпаній THAI Airways International потерпів аварію при посадці в аеропорту тайської столиці. В результаті інциденту 14 пасажирів лайнера отримали поранення, а сам літак на 3 дні заблокував злітно-посадочну смугу, що спровокувало транспортний колапс в міжнародному аеропорту Бангкока.
Єдина смуга, що залишилася, не впоралася з подвоєним навантаженням, графік польотів був зірваний. На цьому фоні Міністерство транспорту згадало про давній проект по будівництву в Suvarnabhumi третьої взелтно-посадочной смуги. Реалізація проекту постійно відкладалася на користь інших, важливіших, з точки зору керівництва аеропорту, потреб. У число останніх, приміром, входить будівництво нового терміналу в аеропорту. Проте після інциденту міністр транспорту Чадчарт Ситтипунт оголосив, що смуга все-таки потрібна. Нова ЗПС буде не довший 3 км. Відповідні рекомендації ми отримали від Airports of Thailand. Якщо смуга буде більше, то знадобиться робити окреме дослідження з питання про вплив проекту на довкілля, – цитує слова міністра TTR Weekly.
Чиновник відмітив, що смуга потрібна для зниження навантаження на існуючі ЗПС аеропорту, які вже досягли межі пропускної спроможності. Варто відмітити, що в даний момент керівництво держкорпорації Airports of Thailand обговорює і інші можливості розвантаження міжнародного аеропорту Suvarnabhumi. Зараз комплекс самостійно обслуговує більше 51 млн пасажирів в рік при проектній потужності в 45 млн. Зняти частину навантаження з великого брата міг би другий аеропорт Бангкока – Don Muang, але він три роки тому був позбавлений статусу міжнародного і перемкнувся на внутрішні перевезення, а із зарубіжних рейсів приймає лише обмежене число чартерів і ряд рейсів авіакомпаній сегменту low – cost.
Після того, як у високий сезон 2012-2013 Suvarnabhumi показав, що не здатний приймати увесь потік міжнародних рейсів, у Бангкоку заговорили про те, що Don Muang повинен знову стати повноцінним міжнародним аеропортом.