АТОР: клієнтам Глория Люкс Тур досі не компенсували збиток

Клієнти столичного агентства Глория Люкс Тур як і раніше не отримали компенсації, повідомили в Асоціації туроператорів Росії(АТОР). Там відмітили, що компанія змінила адресу і стала називатися Макс Тур. Постраждалі туристи звернулися в АТОР у кінці серпня і заявили, що агентство не виконало свої зобов’язання. За словами мандрівників, дата вильоту переносилася кілька разів, а через деякий час туристам заявили, що поїздка не відбудеться. На даний момент загальна сума збитку дорівнює приблизно 700 тис. крб. Це агентство ще на початку літа цього року було у нас в чорному списку. До цього вони поводилися дуже дивно: бронювали тури і через якийсь невеликий час знімали броні. Тобто тієї броні в Туреччину, про яку йде мова, реально не було, – прокоментував ситуацію медіадиректор Тез Тур Роман Рибаков.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.