Почався продаж квитків в двоповерховий потяг Москва – Адлер

Російські залізниці почали продаж квитків на потяг №103/104 Москва – Адлер в двоповерховому варіанті. Як відомо, такий склад з’явиться на лінії з 1 листопада. З тієї ж дати зміниться і графік дотримання, нагадує соб.корр. Travel.ru. Ціни в купе при купівлі за 44 дні на даний момент навіть трохи нижче, чим раніше обіцяні. Зокрема, квиток по повному маршруту на 1 листопада коштує сьогодні 3207 рублів на верхній полиці і 3955 рублів на нижній. Поверх при цьому значення не має. На ділянках Москва – Вороніж або Ростов-на-Дону – Сочі ціна квитка зараз складає на 1 листопада 1647 і 1955 рублів відповідно. Поїздка Вороніж – Сочі обійдеться в 2427 або 2955 рублів, Москва – Ростов – 2583 або 3155 рублів. У усіх випадках в ціну входить один сухий пайок.

Слід мати на увазі, що у міру наближення дати відправлення ціна буде рости і у результаті збільшиться приблизно удвічі(у ряді випадків і більше). Нагадаємо, що відправлення з Москви зрушене на ранній ранок – склад покидатиме Казанський вокзал в 7:50. Це дозволить зробити куди прийнятнішим час проходження найбільшого міста на лінії – Ростова-на-Дону(у 0:23) і заразом запропонувати зручне нічне повідомлення Ростов – Сочі. З інших великих міст потяг вирушає: Рязань – в 10:38, Вороніж(Додача) – 15:54, Краснодар – 4:04. Прибуття в Туапсе – 6:24, в Лазаревское – 7:15, Сочі – 8:18, Адлер – 9:09.

Зворотне відправлення також зрушене, але цього разу на декілька годин пізніше: з Адлера – в 22:22, з Сочі – 23:06, з Лазаревского – 0:13, з Туапсе – 1:03. Очевидно, зроблено це також для створення нічного сполучення з Ростовом, куди потяг приходить в 6:59. У інші ключові міста склад прибуває: Краснодар – 3:26, Вороніж – 15:29, Рязань – 20:30, Москва – 23:10. Кожен потяг налічуватиме в повному варіанті 15 вагонів, у тому числі один СВ і один вагон-ресторан, інші – купейні. Звичайні вагони вміщуватимуть 64 пасажири, СВ – 30 місць. Таким чином, провізна здатність у результаті складе близько 850 чоловік.

У РЖД розраховують притягнути до нових складів також і тих пасажирів, які користуються зараз морально застарілими плацкартними вагонами. Створений Тверським вагонобудівним заводом купейний вагон має 16 чотиримісних купе – 8 на нижньому рівні і 8 на верхньому. Таким чином, він майже в два рази вместительнее звичайного – 64 місця проти 36. Купе мало відрізняються від стандартних – за винятком набагато нижчої стелі. Таким чином, на верхній полиці буде дещо менш просторо, чим зараз, зокрема, там не вдасться сісти. Крім того, з тієї ж причини відсутній верхній багажний відсік над коридором. Нелегко провозити багаж і під нижньою полицею – її нижня кромка знаходиться приблизно в 23 сантиметрах від підлоги. Коридори верхнього і нижнього поверхів зроблені з різних сторін вагону, так що пасажири, що гуляють по них, зможуть милуватися пейзажами з обох боків.

Правда, на другому ярусі для цього доведеться пригнутися – сконструювати вагон з великими гнутими стеклами в Твері не змогли, і верхня кромка вікна знаходиться значно нижче рівня очей практично будь-якого дорослого пасажира. Телевізорів в купейних вагонах немає за відсутністю місця для їх розміщення, зате у СВ – індивідуальний екран для кожного пасажира. Також є точки безпровідного доступу в інтернет, проте як вони працюватимуть в дорозі, не цілком ясно. Двухетажники, на відміну від усіх інших російських пасажирських вагонів, мають тільки одні двері по кожному борту, розташовані на стандартній висоті. Для проходу до купе треба буде спуститися або піднятися на декілька сходинок. Їх краї мають светоотражающие смужки, так що навіть вночі здолати сходи проблемою не буде. Зате такий може стати вентиляція – кватирок у вагоні немає зовсім, так що мікроклімат цілком залежатиме від працездатності кондиціонера.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.