Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
10 вересня на батьківщину вилетіло 12 туристів, відправлених оператором ТТС Партнер на відпочинок в Чорногорію без зворотних квитків. За словами директора приймаючої чорногорської компанії Пилон Йосипа Пьеротича, глава ТТС Партнера Олена Веденеева взагалі не утрудняла себе блоками, а брала квитки напередодні вильоту за €50-60. 14 вересня повинні повернутися додому ще 34 людини, 21 вересня – що залишилися троє. Про цьому RATA – news розповів заступник директора Турпомощи Олександр Осауленко. За його словами, поки проблема вирішується без залучення страхової компанії і Турпомощи. Офіційних приводів задіяти Турпомощь немає, цей випадок – не наша компетенція, а, швидше, Ростуризма. Ми просто відстежуємо ситуацію, намагаємося не допустити її погіршення і проводимо деякі організаційно-посередницькі дії.
Зокрема, домовляємося з консолідаторами вивізних рейсів, а також із старим і новим власником компанії ТТС Партнер, – пояснив він. За словами пана Осауленко, туристи виявилися кинутими із-за заплутаної ситуації з купівлею-продажем турфірми ТТС Партнер. Угода не була завершена. Не виключено, що вона у результаті буде визнана недійсною. Колишня власниця Олена Веденеева вже зареєструвала нову фірму, офіс опечатаний. Нова власниця компанії Лілія Америстан не може до нього увійти, не може приступити до справ, оскільки у неї немає доступу до рахунків. Але вона активно включилася в процес і готова допомагати вирішенню проблеми. Частину вильотів вдалося сплатити з її власних засобів. З вильотами на 14 і 21 вересня простіше, оскільки останні два рейси чартерного ланцюжка традиційно оплачуються заздалегідь, – додав він.
Нагадаємо, замість того, щоб вирішувати ті, що виникли по її ж проблеми, Олена Веденеева порадила застряглим туристам звернутися в Турпомощь, а потім і сама написала туди лист. За словами Олександра Осауленко, цей випадок ще раз показав, що деякі туроператори, як і туристи, сприймають Турпомощь як пожежну команду, зобов’язану гасити будь-які проблеми на ринку. Між тим, призначення асоціації абсолютне чітко прописано законом: компенсаційний фонд організації використовується тільки у разі неможливості знаходження туристів в країні тимчасового перебування і неможливості туроператора самостійно усунути цю ситуацію із-за фінансової неспроможності.
Відповідальність ТТС Партнер застрахована в КІТ Финанс Страхування на 30 млн. рублів. Договір діє до квітня 2014 року. За попередніми оцінками, якщо туристам знадобиться виплата компенсацій, суми фингарантии вистачить на усіх потерпілих.