Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Цього тижня починається продаж квитків на нові двоповерхові потяги №103/104, які з 1 листопада почнуть курсувати по маршруту Москва-Адлер. Про це розповів на IVмеждународном салоні техніки і технологій ЕКСПО 1520 заступник генерального директора ВАТ Федеральна пасажирська компанія(ФПК) Андрій Калибердин. Потяги почнуть ходити замість звичних складів з номерами 103 і 104. Я раджу стурбуватися купівлею квитків заздалегідь – оскільки на цих складах працюватиме програма лояльність – при ранньому продажі діє знижка 22% , – відмітив Андрій Калибердин. За словами експерта, нові двоповерхові потяги запускаються напередодні Зимових олімпійських ігор в Сочі, оскільки саме вони стануть фірмовими перевізниками гостей Олімпіади-2014. Питання про те, на яких ще напрямах ходитимуть нові склади, зараз активно обговорюється.
У туроператорів є своя точка зору із цього приводу. Є напрями, на які неможливо дістати квитки в пікові дати, – наприклад, Білорусія. Багато туристів вимушені добиратися до Бреста або Мінська на перекладних, – говорить керівник отелення Росії компанії Нева Олена Бородай, – Звичайно, двоповерхові потяги розв’язали б цю проблему. Крім того, такі склади потрібні на курортних напрямах – Краснодарський край, Крим і на екскурсійних маршрутах – Казань, Нижній Новгород. Деякі туроператори вважають, що двоповерхові потяги логічно було б використати взимку – для дитячих груп, які вирушають у Великий Устюг на Батьківщину Діда Мороза. На думку експертів, зараз на цьому напрямі працюють не самі кращі склади.
Задумка з такими поїздами – чудова. Я вважаю, що саме ці склади можуть розв’язати проблему з перевезенням в зимові канікули, звичайно за умови, що нові потяги будуть бюджетними, – рахує начальник відділу регіони Росії НТК Інтурист Людмила Миколаєва. На думку експерта, починаючи з 25 грудня до кінця січня з Москви треба пускати щодня по одному складу до Котласа, з прибуттям в пункт призначення в першій половині дня. І бажано, щоб у таких потягів була мінімальна кількість зупинок в дорозі. Зараз подорож затягується унаслідок того, що потяги, які працюють на маршруті, роблять багато дрібних зупинок. Крім того, під святкові програми, які починаються в першій половині дня, потрапляє, по суті, тільки один потяг – Москва-Воркута. Не самий кращий склад для подорожі з дітьми, що до того ж проходить. Розклад інших – дуже незручне.
Використовувати двоповерхові потяги на туристичних маршрутах буде можливе тільки при розумній ціновій політиці – вважають туроператори. У нових потягах немає плацкартних місць, тому важливо, щоб вартість квитка була не набагато дорожча плацкарта і дешевше за купе. Треба прагнути зробити ці потяги доступнішими, – відмічає Олена Бородай. Ми, звичайно, дуже раді, що нові потяги почнуть працювати саме на напрямі Сочі. Враховуючи те, що літнє перевезення на напрямі скоротилося. Але головне, щоб на першому місці була проїзду. Сочі – цей передусім сімейний напрям, а зараз виходить, що проїзд до курорту для сім’ї в два рази перевищує вартість проживання. Такого бути не повинно, – говорить керівник напряму Сочі компанії AstravelСветлана Коняшкина.
Керівництво ВАТ ФПК завіряє, що вартість квитка в двоповерховий вагон не буде вища за вартість проїзду в потягу Москва-Адлер. Навпаки, на відміну від інших складів, в цьому ціна верхньої полиці буде менше за нижню. Ціна складе приблизно від 3500 до 7000 рублів на верхніх полицях обох поверхів і від 4000 до 7500 – на нижніх. Нові потяги будуть не лише комфортніше і вместительнее, але і швидше. Від Москви до Адлера склад йтиме 23 години, а не 25-26 годин, як звичайний. У кожному потягу 15 вагонів, у тому числі 1 СВ і 1 вагон-ресторан, інші – купейні. Звичайні купейні вагони вміщуватимуть 64 пасажири, СВ – 30 чоловік.