Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/mysql/#sql_4722_518.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/www/id20333/data/www/kupi-kitay.pp.ua/wp-includes/wp-db.php on line 1924
Суспільство захисту прав споживачів(ОЗПП) подало в Хамовнический суд Москви позов до авіакомпанії Трансаеро з наміром змусити перевізника дотримуватися розкладу і гарантувати терміни вильоту, повідомили РАПСИ в прес-службі ОЗПП. Приводом для подання позову послужили численні скарги споживачів, що зіткнулися з порушенням їх прав із-за відмови АК Трансаеро виконувати умови договору перевезення і вимоги законодавства про захист прав споживачів, – говориться в повідомленні.
Зокрема, заявник посилається на внутрішні правила Трансаеро, по яких компанія Зобов’язується вжити усі залежні від нього заходи, щоб перевезти пасажира і багаж в розумні терміни. При цьому, час, вказаний в розкладі і інших документах, не гарантується і не є складовою частиною цього договору, а перевізник може без попередження передати пасажира для перевезення іншому перевізникові, замінити повітряне судно, змінити або відмінити посадку в пунктах, вказаних в квитку.
У ОЗПП вважають, що таким чином компанія в односторонньому порядку змінює терміни перевезення пасажирів, з посиланням на внутрішні правила знімає з себе відповідальність перед споживачами, є порушення по термінах перевезення, отримання багажу. У зв’язку з чим, пасажири зазнають матеріальні збитки, пов’язані з втратою грошових коштів, витрачених на авіаквитки, часу, пов’язаного з перенесенням рейсів, відбувається зрив ділових зустрічей, існує безліч випадків зіпсованого відпочинку споживачів. Виявивши в дії АК порушення законодавства про захист прав споживачів, ОЗПП вимагає визнати внутрішні правила Трансаеро незаконними, зобов’язати компанію припинити протиправні дії і довести до відома споживачів резолютивну частину прийнятого у цивільній справі рішення шляхом публікації в щоденному друкованому виданні, на станціях, і біля кас.