Авіакомпанія Аерофлот планує модернізувати наступного тижня свій сервіс онлайн-реєстрації на рейси. На час проведення робіт онлайн – і мобільна реєстрації будуть недоступні більше 30 годин – з 0.00 понеділка 23 вересня до 6.30 вівторка 24 вересня, повідомляє соб.корр. Travel.ru. Це означає, що пасажири ряду рейсів, що вирушають в ніч з понеділка на вівторок і ранком вівторка, взагалі не матимуть можливості зареєструватися поза аеропортом. Тим, хто летить в понеділок, слід потурбуватися про онлайн-реєстрацію ще в неділю. Як відомо, вона відкривається за 24 години до вильоту рейсу.
Нагадаємо, що ці сервіси Аерофлоту багаторазово піддавалися різкій критиці з боку пасажирів. Зокрема, однією з основних тем скарг була неможливість після здійснення реєстрації змінити вибране або призначене системою місце інакше, ніж на стійці в аеропорту перед самим вильотом. Нагадаємо, що інші провідні російські перевізники і переважна більшість зарубіжних компаній дозволяють вільно міняти місце онлайн або в кіоску саморегистрации необмежене число разів. Крім того, роздрукувати отриманий на сайті Аерофлоту посадочний талон без знання нестандартних обхідних шляхів зараз можливо тільки з того комп’ютера, на якому робилася реєстрація. У результаті пасажири, що знаходяться в поїздці або взагалі де-небудь без підключеного до їх комп’ютера принтера позбавлені можливості роздруку, – оскільки система не дає ні зберегти талон, ні послати його на електронну пошту.
Обійти це дивне обмеження можна, наново розпочавши процес реєстрації з іншого комп’ютера, підключеного до принтера. В цьому випадку система запропонує виконати повторний друк, але натиснення на відповідну кнопку при цьому все одно ні до чого не приведе. Добитися роздруку можна, лише зробивши танці з бубном, а саме заздалегідь знявши відмітку з пункту повторний друк і потім наново її поставивши. Більше того, Аерофлот з невідомої причини забороняє після онлайн-реєстрації отримати талон з автоматів самостійної реєстрації в аеропорту, що для більшості компаній є само собою зрозумілою послугою. У результаті пасажирові все одно доводиться йти на стійку реєстрації, втрачаючи час в чергах і збільшуючи їх.
Крім того, пасажири часто стикаються з відмовою в онлайн-реєстрації без пояснення причин(у таких випадках може допомогти реєстрація з мобільного застосування, якщо вона доступна для цього аеропорту). Серед інших проблем – раптова автоматична реєстрація на другий польотний сегмент, причому часто без можливості вибору місця, видача неповноцінних посадочних на другий сегмент, які потрібно потім обмінювати в аеропорту на звичайні, і тому подібне. Можливо, що після модернізації принаймні частина цих проблем буде нарешті вирішена.