Владивосток Авіа покращує рівень сервісу

Сьогодні послуги авіакомпанії Владивосток Авіа для пасажирів бізнес-класу розроблені відповідно до їх потреб не лише в повітрі, але і на землі – в аеропорту. Зробивши ставку на підвищення якості сервісу, авіакомпанія надає послуги, за допомогою яких забезпечує високий рівень комфорту під час подорожі і розширює свої підходи до обслуговування пасажирів. Якщо Ви подорожуєте бізнес класом або є володарем Золотої карти Аерофлот Бонус, пропонуємо Вам провести час перед вильотом з комфортом в залах очікування Лагуна і Примор’я в аеропорту Владивостока. Тут є усе необхідне, щоб попрацювати або просто відпочити.

Володарі Золотої карти Аерофлот Бонус можуть запросити в зал очікування одного гостя. Зали підвищеної комфортності Примор’я і Лагуна розташовані на третьому поверсі аеровокзалу в зоні вильоту. Зал Примор’я надає послуги пасажирам, що вилітають міжнародними рейсами, Лагуна – внутрішньоросійськими рейсами.

Примор’я і Лагуна обладнані усім необхідним для створення затишку і комфорту : тут можна подивитися телебачення на широкоекранних плазмових панелях, прочитати свіжу пресу або просто розслабитися в комфортних кріслах. До послуг пасажирів працює бар, а під час очікування рейсу можна прийняти душ. Ваша дитина весь цей час знаходитиметься в спеціальній дитячій кімнаті під наглядом співробітників аеропорту.

Для тих же, кого справи не відпускають навіть в поїздках, в залах підвищеної комфортності приготовані кімнати переговорів, комп’ютери, копіювально-факсимільне устаткування, працює безкоштовний Wi – Fi.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.