На Mibexpo Russia названі головні тренди сегменту MICE

Найближчим часом на ринку ділового туризму малі і середні міста набудуть особливої популярності у рамках проведення заходів. Про це заявила генеральний директор Конвеншн Бюро Гданьську, голова Центрально-європейського відділення ICCA, віце-президент асоціації MPI Ганна Горска на Міжнародній конференції з ділового туризму і корпоративних заходів Mibexpo Russia, минулого у рамках Тижня професіоналів турбізнесу Matiw – 2013. За її словами, столиці поступово відходять на другий план, що пов’язано з досить високими цінами на послуги і логістичними нюансами. Крім того, люди хочуть знайомитися з новими регіонами, відвідувати незвичайні місця разом з роботою, а ще і економити на додаток, – сказала Ганна Горска.

Озвучуючи основні тенденції розвитку сегменту MICE найближчим часом, експерт підкреслила, що сьогодні багато компаній, присутніх на ринку в цьому секторі, працюють в режимі обмежених бюджетів, оскільки основна частина заходів проводиться на місцях, без далеких виїздів. До того ж стає усе більш важливим питання повернення вкладених коштів. Наприклад, до 90% усіх MICE заходів тривають не більше 3 днів і проводяться безпосередньо в нашому місті. Одна з головних тенденцій поточного періоду полягає в тому, що люди більше не хочуть витрачати багато часу на зустрічі. Ми усі живемо сьогодні у дуже швидкому світі, і необхідно підлаштовувати бізнес під ці виклики, – уточнила експерт.

Вона також підкреслила, що дуже важливо переводити основну частину інформації у рамках проведення тих або інших заходів в електронний формат. У серпні ми проводили першу зустріч асоціації ICCA в Санкт-Петербурзі. Відмітно, що усю інформації по учасниках конференції, програму форуму і інше ми могли побачити у своїх смартфонах. Для організаторів заходів важливо розуміти, що людям потрібний зручний і швидкий доступ в Інтернет, – уточнила експерт. Ще одна сучасна тенденція ринку MICE – участь в так званих зелених програмах. Правда, це більше характерно для представників європейського ринку, – додала експерт.

Нагадаємо, за експертними оцінками, об’єми ділового туризму в Росії щорічно ростимуть в середньому на 15-20%. За прогнозами, найближчими роками сегмент MICE може отримати до 40% усього туристичного ринку країни. Як стверджують аналітики, цьому сприяють инновационность напрями, поступове відновлення світової економіки і глобалізація бізнесу у багатьох галузях.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.