Двоповерховий потяг в Сочі доки прискорений не буде

Став відомий новий графік потягу №103/104 Москва – Сочі, яке з 1 листопада складатиметься з двоповерхових вагонів. Обіцяне прискорення доки не відбулося: склад як і раніше доходить до Сочі за добу. Проте сам графік з кінця жовтня істотно змінений, повідомляє соб.корр. Travel.ru. Відправлення з Москви зрушене на раніше ранок – склад покидатиме Казанський вокзал в 7.50. Це дозволить зробити куди прийнятнішим час проходження поїздом найбільшого міста на лінії – Ростова-на-Дону(у 0.23) і заразом запропонувати зручне нічне повідомлення Ростов – Сочі. З інших великих міст потяг вирушає: Рязань – в 10.38, Вороніж(Додача) – 15.54, Краснодар – 4.04. Прибуття в Туапсе в 6.24, в Лазаревское – 7.15, Сочі – 8.18, Адлер – 9.09.

Зворотне відправлення також зрушене, але цього разу на декілька годин пізніше: з Адлера в 22.22, з Сочі – в 23.06, з Лазаревского – в 0.13, з Туапсе – в 1.03. Очевидно, зроблено це також для створення нічного сполучення з Ростовом, куди потяг прибуває в 6.59. У інші ключові міста склад прибуває: Краснодар – 3.26, Вороніж – 15.29, Рязань – 20.30, Москва – 23.10. Кожен потяг налічуватиме в повному варіанті 15 вагонів, у тому числі 1 СВ і 1 вагон-ресторан, інші – купейні. Звичайні вагони вміщуватимуть 64 пасажири, СВ – 30 місць. Таким чином, провізна здатність у результаті складе близько восьми з половиною сотень чоловік.

У РЖД розраховують притягнути до нових складів також і тих пасажирів, які користуються зараз морально застарілими плацкартними вагонами. У тому числі і з цією метою ціни в двухетажники обіцяні дещо нижче звичайних купейних. Зокрема, як було заявлено на презентації, на лінії Москва – Адлер вони передбачаються, залежно від часу купівлі, приблизно від 3500 до 7000 рублів на верхніх полицях обох поверхів і від 4000 до 7500 – на нижніх. В той же час в релизе РЖД мінімальною ціною за верхню полицю названа 4154 рублі. Створений тверським вагонобудівним заводом купейний вагон має 16 чотиримісних купе – 8 на нижньому рівні і 8 на верхньому. Таким чином, він майже в два рази вместительнее звичайного – 64 місця проти 36. Купе мало відрізняються від стандартних – за винятком тільки набагато нижчої стелі.

Кожне купе має не менше двох електричних розеток, розташованих під лампами індивідуального освітлення. Останні знаходяться у вікон, за винятком верхніх полиць другого поверху – там зважаючи на недолік місця світильники перенесені до дверей. У протилежному від вхідних дверей кінці вагону, також на середньому рівні, знаходиться блок з трьох туалетних кімнат – таке їх розташування дозволить звести черги до мінімуму. Санвузла з боку провідника немає, але в штабному і СВ-вагонах є душові кабіни. Звичного титану в двоповерхових вагонах немає, проте в робочому відсіку провідника передбачений чайник і мікрохвильова піч. У вагоні-ресторані на верхньому рівні потягу можуть розміститися до 50 пасажирів, а на нижньому є барная стійка і буфетні столики.

Крім того, можливо, що верхній буде у більшості випадків менш населений, оскільки система бронювання зазвичай продає квитки послідовно, починаючи з найменших номерів. Нарешті, згори буде кращий вид з вікна – особливо для дітей, яким не треба до нього пригинатися. У купейній версії вагону для зменшення його немалої ваги конструктори відмовилися від розкладних полиць-трансформерів і зробили звичайні – з міні-спинками за зразком старих купе німецького виробництва. З тієї ж причини мінімальний і набір полиць і сіток для розміщення особистих речей пасажира. А ось СВ-версия буде з полицями-трансформерами. Вага вагону 65 тонн – це приблизно на 10% більше за звичайний. Довжина його(26,2 метра) також більше, але всього на 70 сантиметрів. Висота гіганта – 5,25 метра.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.