Допомога прокоментувала скаргу туристки Асента

Страхова компанія Допомога на сьогодні виплатила більше 4 млн. рублів в якості компенсацій за зірваний відпочинок туристам компанії Асент Тревел. Про це журнал TRN повідомили в прес-службі компанії. Між тим, коментуючи скаргу туристки Тетяни Даниной, що звернулася 12 вересня в редакцію журналу TRN, в компанії заявили наступне: Внаслідок того, що туристом в страхову компанію не був наданий повний комплект документів для ухвалення рішення про компенсації, йде затримка у виплаті. Відшкодування збитку отримають усі, хто надав і надасть повний комплект документів. Виплати йдуть щодня, якщо не щогодини.

Нагадаємо, що в редакцію журналу TRN по допомогу звернулася туристка, що купила тур компанії Асент Тревел по акції раннього бронювання в туристичному агентстві Велл. За словами Тетяни Даниной, вона і її чоловік не можуть отримати компенсацію в страховій компанії Допомога.

Документи в страхову компанію Тетяна і її чоловік передали 5 серпня. У нас усі прийняли, зробили опис прийнятих документів, але відмовилися узяти наш договір з туристичним агентством. Сказали – не потрібний. Коли в перших числах вересня я подзвонила в допомогу, співробітниця компанії відповіла мені, що наша справа не розглядалася, не хапає до набору документів того самого агентського договору, який спочатку відкинули, і платіжного доручення, що свідчить те, що агент передав гроші туроператорові. Наступного ж дня ми направили страховикові бракуючі документи і додали до цього претензію з приводу затримки страхових виплат. Усе це у нас знову прийняли і зробили відповідну позначку, – розповіла туристка.

Цікаве для мандрівників:


Китай чекає на Тебе!


 Тур в Китай

Comments are closed.