Минулого року на Кіпрі відпочили 474 тис. російських туристів, що на 42% перевищує показник 2011 року. За перші сім місяців цього року турпотік виріс на 23%. Про це заявила менеджер з маркетингу московського офісу Кіпрської організації по туризму Наталія Рудакова на презентації Кіпр – міжнародний центр ділового туризму, що пройшла у рамках Matiw – 2013. Лідером по числу туристів на Кіпрі являється Великобританія – 959 тис. чоловік, на другому місці – Росія, третя позиція за Німеччиною – 144 тис. туристів. Всього у 2012 році Кіпр відвідали близько 2,5 млн. іноземних туристів, повідомила пані Рудакова. За її словами, пляжний і культурно-пізнавальний відпочинок – це не усе, що Кіпр може запропонувати туристам. Острів має в розпорядженні прекрасні можливості для MICE.
На Кіпрі два міжнародні аеропорти – в Пафосі і Ларнаці, нещодавно модернізовані. Пряме перевезення здійснюється з Москви, Санкт-Петербургу і ще 20 російських міст. На острові найпростіший візовий режим з країн ЄС. Віза оформляється за один день. Для цього не треба здавати документи в консульство або візовий центр. Досить зайти на сайт посольства Кіпру, заповнити анкету і відіслати її по електронній пошті. Того ж дня прийде відповідь з візою. Послуги з проведення ділових заходів пропонують близько 100 готелів рівнем від 3 до 5*. Багато хто з них має SPA – центри. У Нікосії, столиці острова, знаходиться міжнародний багатофункціональний центр конференцій, що має в розпорядженні найсучасніші технології.
У його найбільшому залі одночасно можуть розміститися 1200 чоловік. Менеджер також розповіла, що в 2011 році різні компанії і організації провели на Кіпрі 352 ділові заходи. На європейські компанії припало 53% заходів. Їх середня тривалість склала 4 дні, середній чек – 930 євро. Найбільше заходів пройшло в Лімассолі – 67%, в Пафосі – 14%, в Нікосії – 10%, в Ларнеке – 7%, у Фамагусті – 2%. Груп чисельністю менше 50 чоловік було 44%, 50-100 чоловік – 26%, від 100 чоловік – 30%. Близько 70% груп розмішалися в готелях 5*, 18% – в 4*, 2% – в 3*.
Кіпр може запропонувати туристам найвищий рівень сервісу, безпеку, тривалий купальний сезон, широкий вибір культурно-розважальних заходів, першокласну кухню і вина, – сказала Рудакова.- Инсентив-програми можуть включати гольф, плавання на яхтах, джип-сафарі. Вона також повідомила, що в липні в Лімассолі була відкрита перша черга марини з гаванню для яхт і елітним житловим комплексом. Як було оголошено, 15% нерухомості вже продано.